دارمــَـ دقــَـ میکنمـَـ ...

*har lahze bito...*

ta...

دارمــَـ دقــَـ میکنمـَـ ...


امشب فقط دلم می خواد ببارم، فقط دلم می خواد اشک بریزم شاید که آتیش دلم خاموش بشه اینقدر باریدم که هیچ نقطه سفیدی تو چشمام باقی نمونده، اونقدر هق هقم رو قورت دادم که احساس می کنم دارم حناق می گیرم، وای یه درد بزرگی تو سینمه که هیچ جوری راحتم نمی ذاره، یه فریادی تو دلم جا خوش کرده که هیچ جایی برای هوار کردنش ندارم. دارم گر می گیرم،دارم می میرم، دارم دق می کنم.کدوم آهی رو تو کدوم سینه ای به پرواز در آوردم که حالا رو شونه هام نشسته و به دور گردنم

حلقه زده تا نابودم کنه؟کدوم گناه نابخشوده ای دارم که مجازاتش رو اینطوری باید پس بدم؟خدایا به کدوم در بستت بزنم تا دلت به رحم بیاد و نجاتم بدی،

تا خلاصــــــــــــــــــَـــــــــــــــم کنی؟







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 18:16  توسط farnaz